3x smaakmakende projecten

Beneden-Leeuwen
700+ woningen
Van Wanrooij Bouw & Ontwikkeling

Het Leeuwse Veld

Rotterdam
284 woningen
Ballast Nedam

CoolTower

Amsterdam
179 woningen
COD Development Pioneers

SPOT

"We blijven vol vertrouwen bouwen, ook als de fysieke bouw even wat tegenvalt"

Huysinc in Waardenburg: een inclusieve showroomervaring voor keukens, badkamers en tegels op 4.500 m2.

"We gaan voor klanten die volledig tevreden zijn met het eindproduct én
met de weg er naartoe"

Duncan Moser, CEO DHOMUS

Hoe kijk je naar de nabije toekomst van de nieuwbouwmarkt?

“Hoewel op de korte termijn het aanbod lijkt op te drogen en de vraag o.a. door de hogere rente onder druk staat, blijf ik optimistisch. De behoefte aan woningen blijft groot. Wij richten ons op wat we zelf kunnen beïnvloeden, gegeven de omstandigheden. Als gezegd: met focus op medewerker- en klanttevredenheid, vanuit een sterke cultuur. Bovendien geeft het tijd en ruimte om te investeren in duurzaamheid. We gaan op deze gebieden onderscheidende dingen doen. Ik ben ervan overtuigd dat dit meerwaarde oplevert voor onze medewerkers, opdrachtgevers en klanten. Ook als de fysieke bouw even wat tegenvalt blijven wij bouwen, vol vertrouwen.”

Wat is je belangrijkste focus in deze eerste fase van DHOMUS?

“Samen met collega’s zijn we hard bezig om het fundament van DHOMUS verder te ontwikkelen vanuit een sterke focus op cultuur en gedrag. De keuken en badkamer spelen een belangrijke rol in de beleving van een woning, in de marketing van een project én in de levens van onze eindklanten. Naast leverancier van droomkeukens en badkamers willen we vooral een ‘klantreispartner’ zijn. Een zorgeloze, kwalitatieve en betrouwbare reis (van oriëntatie, advies tot plaatsing en service) is waarin we ons onderscheiden. We gaan voor klanten die volledig tevreden zijn met het eindproduct én met de weg er naartoe.

De basis daarvoor is niet alleen onze mooie showrooms of het brede portfolio van kwalitatieve merken die we voeren. Het is vooral het gedrag dat we iedere dag onze klanten, opdrachtgevers en collega’s laten zien en de interne cultuur die we daarmee ontwikkelen. We steken daarom veel tijd en energie in de team- en persoonlijke ontwikkeling van medewerkers. Immers, een klant voelt aan dat medewerkers goed in hun vel zitten en ervaart dat medewerkers het verschil maken doordat we in hun kennis en vaardigheden investeren.”

Wat is de propositie van de overige DHOMUS labels?

ASTO is duidelijk onderscheidend van Huysinc en biedt een strakkere, randstedelijke uitstraling. Ook ASTO biedt sanitair aan, maar is voornamelijk gericht op keukens voor nieuwbouw, particulieren en beleggers. Denk bijvoorbeeld aan projecten als The CoolTower in Rotterdam en Pontsteiger in Amsterdam. LEICHT Amsterdam is de LEICHT brandstore in Amsterdam. Het label is volledig gespecialiseerd in het luxe Duitse keukenmerk LEICHT en onderscheidt zich door maatwerk, ontworpen door een klein en ervaren team van designers. De combinatie is een familie van onderscheidende labels, onder de paraplu van DHOMUS. Samen maken we het speciaal.”

Vanwaar de naamswijziging van Warenhuys naar Huysinc?

“Huysinc in Waardenburg biedt een inclusieve showroomervaring en een efficiënte klantreis voor keukens, badkamers en tegels op 4.500 m2, ondersteund door o.a. virtual reality tools. Onder de noemer Voel je thuis ben je er welkom om letterlijk en figuurlijk je nieuwe thuis te voelen. De naamswijziging is doorgevoerd om deze beleving nog krachtiger te communiceren. Tevens is de naam een knipoog naar de oorsprong van het bedrijf: Van Wanrooij Warenhuys. Dat label was sterk vertegenwoordigd in de bouwwereld. Met Huysinc bouwen we verder op een solide fundament en maken we een frisse start in een veranderende woningmarkt.”

4
3
2
1

Duncan Moser - 'Vreemde eend met frisse blik'
Duncan studeerde Luchtvaart- en Ruimtevaart Techniek aan de TU Delft. Daarna volgde gedurende 20 jaar een internationale carrière voor Heineken. Na een Executive MBA aan IE Business School in Madrid werkte hij als Managing Director voor Faber Halbertsma Groep. Sinds 2022 is Duncan gestart als CEO van DHOMUS. Zijn primaire focus is medewerker- en klanttevredenheid, vanuit de stellige overtuiging dat dit het startpunt is voor ‘alles’.

De oprichting van DHOMUS en de rebranding van Huysinc in Waardenburg is voor Duncan het begin van een groter project. “De drie onderscheidende labels vormen de basis voor een groep waarmee we uiteindelijk het volledige midden- en hogere segment gaan bedienen. Dat doen we voor een verscheidenheid aan klantgroepen; van particulieren tot beleggers. En van projectontwikkelaars, corporaties tot bouwers. Ieder met unieke klantreizen."

Met de introductie van DHOMUS ontstaat een sterke, landelijke partner op het gebied van keukens, sanitair en tegels. Onder DHOMUS vallen de labels ASTO, LEICHT Amsterdam en Huysinc, het voormalige Van Wanrooij Warenhuys in Waardenburg. CEO Duncan Moser heeft als missie om met DHOMUS een transitie te maken van een familiebedrijf naar een familie van bedrijven, die zich onderscheiden als klantreispartners.

'Van familiebedrijf naar familie
van bedrijven'

VOLGEND ARTIKEL

Wat is je belangrijkste focus in deze eerste fase van DHOMUS?

“Samen met collega’s zijn we hard bezig om het fundament van DHOMUS verder te ontwikkelen vanuit een sterke focus op cultuur en gedrag. De keuken en badkamer spelen een belangrijke rol in de beleving van een woning, in de marketing van een project én in de levens van onze eindklanten. Naast leverancier van droomkeukens en badkamers willen we vooral een ‘klantreispartner’ zijn. Een zorgeloze, kwalitatieve en betrouwbare reis (van oriëntatie, advies tot plaatsing en service) is waarin we ons onderscheiden. We gaan voor klanten die volledig tevreden zijn met het eindproduct én met de weg er naartoe.

De basis daarvoor is niet alleen onze mooie showrooms of het brede portfolio van kwalitatieve merken die we voeren. Het is vooral het gedrag dat we iedere dag onze klanten, opdrachtgevers en collega’s laten zien en de interne cultuur die we daarmee ontwikkelen. We steken daarom veel tijd en energie in de team- en persoonlijke ontwikkeling van medewerkers. Immers, een klant voelt aan dat medewerkers goed in hun vel zitten en ervaart dat medewerkers het verschil maken doordat we in hun kennis en vaardigheden investeren.”

3

"We blijven vol vertrouwen bouwen, ook als de fysieke bouw even wat tegenvalt"

Hoe kijk je naar de nabije toekomst van de nieuwbouwmarkt?

“Hoewel op de korte termijn het aanbod lijkt op te drogen en de vraag o.a. door de hogere rente onder druk staat, blijf ik optimistisch. De behoefte aan woningen blijft groot. Wij richten ons op wat we zelf kunnen beïnvloeden, gegeven de omstandigheden. Als gezegd: met focus op medewerker- en klanttevredenheid, vanuit een sterke cultuur. Bovendien geeft het tijd en ruimte om te investeren in duurzaamheid. We gaan op deze gebieden onderscheidende dingen doen. Ik ben ervan overtuigd dat dit meerwaarde oplevert voor onze medewerkers, opdrachtgevers en klanten. Ook als de fysieke bouw even wat tegenvalt blijven wij bouwen, vol vertrouwen.”

4

3x smaakmakende projecten

Beneden-Leeuwen
700+ woningen
Van Wanrooij Bouw & Ontwikkeling

Rotterdam
284 woningen
Ballast Nedam

Amsterdam
179 woningen
COD Development Pioneers

Het Leeuwse Veld

CoolTower

SPOT

"We gaan voor klanten die volledig tevreden zijn met het eindproduct én
met de weg er naartoe"

Duncan Moser, CEO DHOMUS

Wat is de propositie van de overige DHOMUS labels?

ASTO is duidelijk onderscheidend van Huysinc en biedt een strakkere, randstedelijke uitstraling. Ook ASTO biedt sanitair aan, maar is voornamelijk gericht op keukens voor nieuwbouw, particulieren en beleggers. Denk bijvoorbeeld aan projecten als The CoolTower in Rotterdam en Pontsteiger in Amsterdam. LEICHT Amsterdam is de LEICHT brandstore in Amsterdam. Het label is volledig gespecialiseerd in het luxe Duitse keukenmerk LEICHT en onderscheidt zich door maatwerk, ontworpen door een klein en ervaren team van designers. De combinatie is een familie van onderscheidende labels, onder de paraplu van DHOMUS. Samen maken we het speciaal.”

2

Vanwaar de naamswijziging van Warenhuys naar Huysinc?

“Huysinc in Waardenburg biedt een inclusieve showroomervaring en een efficiënte klantreis voor keukens, badkamers en tegels op 4.500 m2, ondersteund door o.a. virtual reality tools. Onder de noemer Voel je thuis ben je er welkom om letterlijk en figuurlijk je nieuwe thuis te voelen. De naamswijziging is doorgevoerd om deze beleving nog krachtiger te communiceren. Tevens is de naam een knipoog naar de oorsprong van het bedrijf: Van Wanrooij Warenhuys. Dat label was sterk vertegenwoordigd in de bouwwereld. Met Huysinc bouwen we verder op een solide fundament en maken we een frisse start in een veranderende woningmarkt.”

1

Huysinc in Waardenburg: een inclusieve showroomervaring voor keukens, badkamers en tegels op 4.500 m2.

Duncan Moser - 'Vreemde eend met frisse blik'
Duncan studeerde Luchtvaart- en Ruimtevaart Techniek aan de TU Delft. Daarna volgde gedurende 20 jaar een internationale carrière voor Heineken. Na een Executive MBA aan IE Business School in Madrid werkte hij als Managing Director voor Faber Halbertsma Groep. Sinds 2022 is Duncan gestart als CEO van DHOMUS. Zijn primaire focus is medewerker- en klanttevredenheid, vanuit de stellige overtuiging dat dit het startpunt is voor ‘alles’.

'Van familiebedrijf naar familie
van bedrijven'

De oprichting van DHOMUS en de rebranding van Huysinc in Waardenburg is voor Duncan het begin van een groter project. “De drie onderscheidende labels vormen de basis voor een groep waarmee we uiteindelijk het volledige midden- en hogere segment gaan bedienen. Dat doen we voor een verscheidenheid aan klantgroepen; van particulieren tot beleggers. En van projectontwikkelaars, corporaties tot bouwers. Ieder met unieke klantreizen."

Met de introductie van DHOMUS ontstaat een sterke, landelijke partner op het gebied van keukens, sanitair en tegels. Onder DHOMUS vallen de labels ASTO, LEICHT Amsterdam en Huysinc, het voormalige Van Wanrooij Warenhuys in Waardenburg. CEO Duncan Moser heeft als missie om met DHOMUS een transitie te maken van een familiebedrijf naar een familie van bedrijven, die zich onderscheiden als klantreispartners.